دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

سلام به هر کی که گذرش اینجا افتاد 😍

الان که شروع کردم به نوشتن 

یه گوشه از مغازم نشستم و مینویسم که 

بهترین روزای زندگیمم اینجا باشه

همونطور که بدترینش هست

تا یکماه قبل برای اولین بار سرکار رفتم و منی که همیشه از زیر دست بودن کسی میترسیدم تجربش کردم خداروشکر اونقدرا تلخ نبود ولی خیلی سخت بود و باعث شد خودمو باور کنم که تواناییم چقدر زیادتر از چیزیه که خودم میبینم برای اولین بار دیده شدم و کم کم دارم شناخته میشم

فکرشم نمیکردم حتی تو رویام که مغازه داشته باشم 

رویایی ترین حالت ممکنِ یه رویاست 

خداروشکر برای هرروزی که میام و هر شبی که میرم از اینجا 

خداروشکر میکنم که هرچی هست از لطفشه 

  • ❤️ ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی