دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

یعنی دلم میخواد

دی ماهو از این آذر بیشتر بترکونم😁

قبلا ماهی یه مشتریم اکی بود 

بعد که تو مهر شد چهار پنج تا 

گفتم همینم باشه خوبه 

دوباره تو آبان خبری نبود 

یهو تو آذر شد روزی سه چهارتا 

حالا نه هرروز ولی خیلی روزا 

الان میخوام دی ماهو هرروزشو یکار جدید 

بدم بیرون😍خدایا تو بخواه که بشه 

توکل به تو با همت خودم ❤️

دلم یه کیک بزرگ میخواد که بزنم😁

حالا هرموقع زدم میام مینویسم که بمونه

روزایی که بخاطر جذب مشتری 

چه کیکایی با چه قیمتای کمی زدم😌

  • ❤️ ...

نظرات  (۱)

  • ( ک) شباهنگ
  • درود بانو غزاله ،

    به به اصلا خبر نداشتم که هنر شیرینی پزی 

    هم دارید ، ایشالا موفق باشید و روز به روز 

    بر تعداد مشتری های تازه افزوده بشود ،

    پاسخ:
    شاید بشه گفت تنها چیزیه که تو زندگیم دارم
    خیلیییییی ممنوووووونممممممممم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی