دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

پیراهن اگر  رها کنی می میرم

تا دکمه به دکمه وا کنی می میرم

اورژانسی ام ! تنفسم مصنوعی ست

لب از لب من جدا کنی می میرم

 

پرهیز اگر به حوری اش می ارزد

دیدار تو به صبوری اش می ارزد

کنعان شده دکمه دکمه ی پیرهنت

وقتش برسد به کوری اش می ارزد

 

از سوی تنت هوای مرداد آمد

تاراج چهل سوار بغداد آمد

یک لحظه فقط دست به دور کمرت...

لعنت که دوباره گشت ارشاد آمد

 

طرح بدنت سرآمد معماری ست

همراه تو خنده هایم استمراری ست

خوشحالم از اینکه انتخابت کردم

خوشبختی من کنار تو اجباری ست


+شاعرشو نمیدونم 

+تقریبا قدیمی (کلیک)

آهنگش زیادی شاده امروز حسش بود الآن نهـ:\

  • ❤️ ...

نظرات  (۹)

  • روز خوش رو باید ساخت
  • :)....
    خیلی عالی
    لب از لب من جدا کنی می میرم
    پاسخ:
    ممنونم 
  • (ک) (شباهنگ)
  • .
      آفرین به این شاعر خوش ذوق .و شما
     خیلی جالب و کم نظیر بود..عالی
    پاسخ:
    ممنونم 
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • خخخخخ خب مجبوری وسط خیابون ازین ... بکنی برو بگیرش اگه اینقد دوسش داری تا گشت ارشادم جمعت نکنه چون دیگ مجبور نیستی وسط خیابون اینکارو بکنی  :|

    نمیدونم چرا کسی کسی رو نمیگیره خو اگه عشقه خو برو بگیرش :P
    پاسخ:
    من چجوری بگیرمش؟!
    خخخخ شما تا به حال دیدین یه خانوم بره یکیو بگیره؟!^_^
    هرچند برا من تفاوتی نداره ^_^اما در اصل اینجوری نیست که 
    تازه گشتای الآن گشت نیست که 
    گشتای قدیم میگرفتن عقد میکردن اون خیلی هیجانیو باحال بود حداقل دوتا عاشقو بهم میرسوندن :-D
    بعدشم همیشه گفتن عشق با رسیدن با خوشبختی رابطه عکس داره 
    انقدر راحت نیست که :))
    در جریانید که :)))
  • علی اصغر
  • زیبا بود
    شاد باشید
    (لبخند)
    راستی قالب جدید هم مبارک
    پاسخ:
    ممنونم 
    ممنونم همچنین
    ممنونم :)

    علی صفری :) شاعرشه..
    بسیار زیبا
    پاسخ:
    مرررررسی :***

    ممنووونـ♥
    عزیزی گلم :))
    پاسخ:
    فداااااااای شما♥
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ツツツツツ
    پاسخ:
    :))))
  • امیر حسینی
  • شاعر   علی صفری 

    خیلی خوب بود شعرش😂🍃❤

    پاسخ:
    ممنون❤️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی